dilluns, 13 d’octubre del 2008

mes collarets



Bones!

Fa dies que no faig cosetes de les meves. Hem falta temps!!

Aquí us ensenyo mes collarets dels que he fet amb boles i roba.


El de roba de quadrets es mes informal. El vull fer amb colors diferents i encara serà mes divertit. No???


Si algú mes en fa, m'agradaria saber si es poden comprar aquestes boles per internet. Ho he buscat i no ho trobo.
Fins aviat!!!!!
Hace días que no hago cositas de las mías.
Aquí os enseño mas collares de los que hago con ropa y bolas de madera.

El de ropa de cuadritos es más informal. Lo quiero hacer en diferentes co
lores y será más divertido . No??
Si alguien mas hace de estos collares, me gustaría saber si se pued
en comprar de estas bolas por internet. Las he buscado y no encuentro.
Hasta pronto!!!!!




5 comentaris:

Moni ha dit...

Que bonics!!!!! Tots dos.

mariona ha dit...

gracies guapa. Com va amb les teves pometes??

Sito ha dit...

Sens dubte lo millor del collaret és el coll. El collaret tanmbé està molt bé.

mariona ha dit...

mmm, aquest vi estaria genial si l'acompanyessis amb uns escalopins de galta de vedella.
Fixat en el reflexe de la copa. Que hi veus??? jajaja

Isa ha dit...

Hola, muchas gracias por tu visita. Tus collares me gustan mucho, yo estoy haciendo ahora unos pájaros con adornos de tela de vichi como esta, que están cosidos a mano, como lo demás, jaj.
Petons