dimecres, 12 de novembre del 2008

Vampir!!!!!!!!


Buenas!
Fa dies que no actualitzo el blog, ho sento, però es que m'he liat fent adornitos de Nadal. Estic fent boles de porexpan forrades de roba. Vaig comprar les boles mes lletges als xinos i les he "tunejat" La veritat es que em feia vergonya que algú em veies comprant. Per sort no em va veure ningú. Ja us les ensenyaré.
Ja tinc les fotos per fer el tutorial de collarets de boles de fusta. Aviat el posaré.
Us deixo una foto de un dels "broches" terrorífics jajajaja

Me las piro vampiro!!!!!!

Hace días que no actualizo el blog, lo siento, pero es que me he liado haciendo adornillos de Navidad. Estoy haciendo unas bolas de porexpan forradas de ropa. Compre las bolas mas feas que encontré en los chinos y las he tuneado. La verdad, es que me daba vergüenza que alguien conocido me pudiese ver comprándolas. Por suerte no me vio nadie. Ya os las enseñaré.
Ya tengo las fotos para el tutorial de los collares de bolas de madera. Pronto las pondré.

Os enseño una foto de un broche terrorífico jajajaja

Me las piro vampiro!!!!!!


3 comentaris:

Moni ha dit...

Jo et vaig veure comprar les boles, més ben dit, vaig venir amb tu.de tant lletjes que eren vaig fer veure que no et coneixia jeje...ara, qui les ha vist i qui les veu, t'han quedat monissimmesssss...que me'n faras alguna pel meu arbre??????? porfaaaaaaaaa....pel lloguer del cutter ( QUE PER CERT, ES DE HUELVAA)

eli ha dit...

jajaja qué bonico el vampiro! pero me resulta más tierno que terrorífico!!! :)
No te preocupes que creo que ya he parado con lo de los regalicos, se va a quedar ahí por el momento, que no tengo mucho tiempo de hacer más...pero de aquí al domingo quién sabe, jajaja. Y lo del club de fans...noooo por dios!! jajajajajaja, mejor forma un club de fans de coco, que tras estar en el paro necesita más apoyo.
Muchos besitos!!

RID ha dit...

I quan les veurem???