dijous, 16 d’octubre del 2008

Agendes forrades / Agendas forradas





Mira tu, que ara m'ha donat per forrar agendes. Es que quan m'agafa per fer una cosa, fins que l’avorreixo no paro. N'he fet 3, a vermella, una negra i una blava. Aquesta última li he regalat a la meva germana, però se l'ha deixat a casa meva!!! mmmm..... Bueno, com que ella m’està fent una cortina la perdono.
Jo les trobo super xules, no se vosaltres. Tot es posar-hi imaginació i de tot una mica, cintes, puntetes, botons... Pots anar reciclant tot allò que tens al fons de la caixa de costura, aquells retalls de roba que t'han sobrat de fer una altra coseta.

Les pots fer servir com agenda, per posar receptes de cuina, com àlbum de fotos... diari pels secrets jejeje.
Estic esperant a demà per anar a comprar mes agendes i començar a forrar-les!!! Això es un vici!!!

Mira tu, ahora me ha dado por forrar agendas. Es que cuando me da por hacer una cosa, hasta que no la aburro, no paro. He hecho 3, una de roja, una de negra y una de azul. Esta última se la he regalado a mi hermana, pero se la ha olvidado en mi casa!!! mmmm..., Pero como ella me está haciendo una cortina, le perdono.
Yo las encuentro super chulas, no se vosotros. Todo es poner un poquito de imaginación y de todo un poco, cintas, botones, puntillas... Puedes reciclar todo eso que se queda en el fondo de la caja de costura.
Las puedes hacer servir como agenda, para las recetas de cocina, de álbum de fotos... o como diario para tus secretos jejeje.Estoy esperando a mañana para ir a comprar mas agendas y empezar a forrarlas!!! Esto es un vicio!!!



6 comentaris:

Moni ha dit...

Ho sento...me la vaig oblidarr, pero ja veuras quina cortina més xula.

Carme Brit ha dit...

Hola Mariona,

Gràcies pel teu comentari en el meu blog. Sí les perxes queden molt bé. Ara estic preparant-ne més.
M'han agradat molt les coses que fas!! Tant les agendes forrades com els collarets. Són molt monos i originals.

Ja t'aniré visitant i veient que fas! Fins aviat,

Carme

RID ha dit...

Hola gràcies per la teva visita! M'ha agradat molt les coses que fas, aquests colarets són molt xulos, podries fer-nos un tutorial!!!!!
Salurtacions i ens continuem veient!

mariona ha dit...

I tant!! Aquesta tarda mateix en faré un i posaré les fotos amb les explicacions. Ja veuràs, es fàcil.

eli ha dit...

Te quedan preciosas!!!
La mayoría son sosas y aburridas, acabas por perderle el gusto y no las usas para nada, pero con este aspecto jamás me olvidaría de usarla!!! Son muy muy bonitas!
Un abrazo!

mariona ha dit...

Muchas gracias Eli!!