dimecres, 4 de febrer de 2009

Ja torno a ser aquíiiii!!!

Holaaaaa, que hi ha algú??
Fa molt temps que no actualitzo el blog, la veritat es que he estat una mica liada, entre la feina i fer cosetes. Però me dit: d'avui no passa. Ara estem amb la meva germana i la meva mare fent cosetes. Pobra, la mare n'està ben farta de nosaltres. A mi m'ha donat per fer ganxet i a la meva germana per fer mitja. I cada 2 minuts li demanem ajuda. Està una mica saturada de filles!!!
Us deixo unes fotos de les últimes agulles de pit que he fet. També del collaret i de la pulsera.
Ara vull començar a fer una manta d'aquelles de quadrets de tots colors.
A veure si me’n surto.
Ara si que estaré mes per aquí.


Holaaaaa, que hay alguien?? Hace mucho tiempo que no actualizo el blog, la verdad se que he sido un poco liada, entre el trabajo y hacer cositas. Pero me dicho: de hoy no pasa. Ahora estamos con mi hermana y mi madre haciendo cositas. Pobre, mi madre está harta de nosotros. A mí me ha dado para hacer ganchillo y a mi hermana para hacer media. Y cada 2 minutos le pedimos ayuda. Está un poco saturada de hijas!!!Os dejo unas fotos de las últimos broches que he hecho. También del collar y de la pulsera.Ahora quiero empezar a hacer una manta de aquellas de cuadritos de todos colores. A ver si puedo. Ahora si que estaré mes por aquí.




5 comentaris:

Nutsue ha dit...

Oh!!! m'en demano una!

Núria ha dit...

Ben tornada!!!!!, les agulles de pit son GENIALS!!!!!!
Petons

RID ha dit...

Ohhh que genials, m'agrada tot...benvinguda!

Núria ha dit...

Tienes un blog precioso por el cual paseo todos los días para seguirte, me encanta tus "joyas"!!!. Yo acabo de abrir mi nuevo blog:
http://a-ma-shop.blogspot.com/, daros un paseo aun que solo sea para decirme "Hola".
En mi blog estoy de sorteo!!!
http://art-galeria.blogspot.com/
Saludos,
Núria

marian ha dit...

Pues adelante con la manta de cuadritos, quedan de maravilla y además abrigan un montón, los broches muy bonitos, un saludo