dimarts, 31 de març del 2009

manta de la Abuela

uix, quant de temps!
La veritat es que ja no actualitzo tant con m'agradaria, pero la feina, la familia, els amics i el meu nyuuu, em prenen molt de temps, i jo encantada de que sigui així.
Ara ja estic a punt d'acabar la manta de cuadritos de la abuela.
Els meus germans en tenen una que els hi va fer la meva avia, pero jo com que vaig venir al cap de 10 anys despres de la meva germana, em vaig quedar sense. Però l'estic fent igual con la de la meva àvia.
Ara em falta ajuntar els quadrets, i això es el que veig mes complicat. Algú sap la tecnica???
Be, ara li faré algunes fotos i us els ensenyaré.
Fins molt aviat.

uix, cuanto tiempo . La verdad es que no actualizo tanto como me gustaria, pero el trabajo, la familia, los amigos, mi ñuuu, me quitan el tiempo, y yo encantada de que sea así.
Ahora estoy a punto de acabar la manta de cuadritos de la abuela,.
Mis hermanos tienen una cada uno, se las hizo mi abuela, pero como yo vine al cabo de 10 años despues de mi hermana, claro, me quede sin!! Pero la estoy haciendo igualita que la de mi abuela.
Ahora me falta juntar los cuadritos i esto es lo que veo mas complicado. Alguien sabe la técnica???
Bueno, ahora voy a hacerles fotos y os las enseñaré.
Hasta muy pronto.